دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان این قاعده که دشمن از گفتار و رفتار ما پیام خود را می گیرد تاکید کرد: دولت مردان جمهوری اسلامی باید بدانند ارسال پیام ضعف به دشمن، باند رژیم صهیونیستی را گستاخ تر خواهد کرد و این قطعا ممنوع و حرام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امروز مراسم سوگواری شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت در مصلی امام خمینی ره برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در این مراسم گفت: دشمن به خیال خام خود در جنگ ۳۳ روزه ضعیف‌ ترین حلقه‌ی کشورهای منطقه را هدف قرار میدهد و آن طرح وهم‌ آلود خاور دلخواه خود را کلید میزند اما نمی دانست که بازوی سطبری مانند حزب الله و نصر الله در مقابل او ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر یادآور شد: سید حسن نصرالله افسانه‌ی شکست‌ ناپذیری و هیبت دروغین ارتش صهیونیست را به سخره‌ گرفت؛‌ و آسیب‌پذیری رژیم غاصب را به نمایش ‌گذاشت و به ملّتهای عرب، عزّت بخشید.

وی با بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در مورد این شهید عزیز عنوان داشت: آنچه اتّفاق افتاد حجّتی از سوی خداوند بر همه‌ی دولتها و ملّتهای اسلامی بود. بار دیگر مصداق آیه شریفه متجلی شد «قَد کانَ لَکُم ءَایَةٌ فی فِئَتَینِ التَقَتَا فِئَةٌ تُقاتِلُ فی سبِیلِ اللَّهِ وَ أُخرَیٰ کافِرَةٌ یَرَونَهُم مِّثلَیهِم رَأی العَینِ وَ اللهُ یُؤَیِّدُ بِنَصرِهِ مَن یَشاءُ إِنَّ فی ‌ذَلِک لَعِبرَةً لِأُولی الأَبصارِ.»

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان این قاعده که دشمن از گفتار و رفتار ما پیام خود را می گیرد تاکید کرد: دولت مردان جمهوری اسلامی باید بدانند ارسال پیام ضعف به دشمن باند رژیم صهیونیستی را گستاخ تر خواهد کرد و این قطعا ممنوع و حرام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha